Сьогодні :

З початку року ми виплатили
грн відшкодувань!

Страховий випадок

Поліс ОСЦПВ

Ваші дії при настанні страхового випадку:

Діяти відповідно до Правил дорожнього руху: зупинити транспортний засіб, включити аварійну світлову сигналізацію і виставити знак аварійної зупинки. Не рухайте транспортні засоби та предмети, що стосуються випадку!

Надайте невідкладну допомогу потерпілим особам при необхідності викличте швидку допомогу.

Вжийте заходів, щоб уникнути нанесення ще більшої шкоди і викличте співробітників Поліції.

По можливості інформуйте про ДТП з місця події для реєстрації страхового випадку та отримання консультації фахівця.
Номер вказано в лівому верхньому кутку Полісу обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності.

Запишіть дані учасників ДТП (паспортні дані, адреси, контактні телефони, марки і державні номери автомобілів, дані полісів цивільної відповідальності, якщо такі є).

У разі суперечливої ситуації не визнавати свою провину в ДТП.

Протягом 72 годин необхідно письмово повідомити Страхову компанію про настання страхового випадку. Якщо винуватець не застрахований, або звільнений від цього обов'язку (інвалід I групи або учасник бойових дій) повідомити в МТСБУ. Якщо в зазначений термін цього зробити не вдалося, слід надати документальне підтвердження причин затримки.

Європротокол

Звертаємо Вашу увагу на те, що з 19.09.2011 року в Україні введено використання Європротоколу. Європротокол - це спрощена форма оформлення факту настання страхового випадку, без залучення співробітників Поліції. Європротокол можна використовувати в тому випадку, якщо:
в результаті ДТП відсутні травмовані і загиблі;
всі учасники ДТП дійшли згоди щодо обставин події та вини одного з учасників;
у кожного з водіїв є діючі на момент ДТП поліси цивільної відповідальності.

Оформивши ДТП за Європротоколом, відвідайте офіс Страхової компанії з екземпляром бланка, заповненим обома учасниками події.

Поліс КАСКО

Дії Страхувальника в разі настання страхової події за договором страхування наземного транспорту (КАСКО)

При настанні страхової події рекомендуємо Вам виконати дії, що наведені нижче - якимось способом (усно, факсом, електронною поштою тощо) заявіть про цей випадок на номер цілодобової сервісної служби:
0 800 305 800 Страхова компанія "ЕТАЛОН".

Фахівці нашої компанії детально поінформують Вас про порядок дій і, в разі необхідності, викличуть компетентні органи (поліцію, пожежників, швидку допомогу, евакуатор і ін.) на місце події.

У РАЗІ ДОРОЖНЬО-ТРАНСПОРТНОЇ ПОДІЇ НЕОБХІДНО:

1. Зупинитися, включити аварійну сигналізацію і виставити знак аварійної зупинки, не переміщати ТЗ і предмети, які причетні до даної події.

2. Вжити всіх можливих заходів з метою запобігання або зменшення розміру шкоди, в тому числі вжити заходів для надання першої допомоги потерпілим і при необхідності викликати швидку медичну допомогу;

3. Викликати співробітників Поліції;

4.Записати інформацію про учасників ДТП (при наявності):
- марка, модель, держ. номер ТЗ;
- ПІБ водія ТЗ;
- контактний телефон;
- серію, номер Полісу обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності;
- назву страхової компанії;
- інформацію про можливих свідків ДТП.

5.При оформленні ДТП співробітниками Поліції ознайомитися зі схемою ДТП та відповідними протоколами. Не підписувати схему ДТП і протоколи у разі, якщо інформація, яка наведена в них не відповідає дійсності або наведена не точно, або зробити в протоколі відповідний запис про Вашу незгоду з наведеної інформацією.

6.Після оформлення ДТП обов'язкового отримати копію протоколу про адміністративне порушення (якщо він виписувався на водія застрахованого автомобіля), оформленого співробітниками Поліції на місці події. Пам'ятайте, що співробітники Поліції не мають права відмовити Вам у видачі такої копії протоколу.

7.Не проводити переговори щодо відшкодування заподіяної шкоди без згоди на це страховика.

8. Протягом одного робочого дня (без урахування вихідних та святкових днів) відвідайте офіс страховика для написання заяви про настання страхового випадку.

У РАЗІ ПРОТИПРАВНИХ ДІЙ ТРЕТІХ ОСІБ НЕОБХІДНО:
1. Не переміщати ТЗ і предмети, що причетні до даної події;
2. Вжити всіх можливих заходів з метою запобігання або зменшення розміру шкоди;
3. Негайно повідомити про подію в Поліцію за телефоном 102 для фіксації факту події і проведення щодо неї слідчих дій. Отримати довідку поліції щодо події, яку необхідно надати в страхову компанію;
4. Протягом одного робочого дня відвідати офіс страховика для написання заяви про настання страхового випадку.

У РАЗІ СТИХІЙНИХ ЯВИЩ НЕОБХІДНО:
1. Вжити всіх можливих заходів з метою запобігання або зменшення розміру шкоди;
2. Звернутися до органів міністерства з надзвичайних ситуацій (Гідрометеоцентр України) за довідкою про факт настання стихійного лиха на даній території;
3. Протягом одного робочого дня відвідати офіс страховика для написання заяви про настання страхового випадку.

У ВИПАДКУ ПОЖЕЖІ НЕОБХІДНО:
1. При виявленні перших ознак пожежі ТЗ (дим, полум'я, іскра), негайно зупиніться і вимкніть запалювання.
2. Якщо пожежа виникла в моторному відсіку ТЗ, відкрийте капот, і, в разі можливості, від'єднайте клеми акумулятора.
3. Спробуйте загасити джерело вогню, використовуючи вогнегасник.
4. Самостійно або за допомогою третіх осіб викличте пожежну службу.
5. Отримайте довідку про пожежу від співробітників пожежної служби.
6. Не починати ремонт пошкодженого ТЗ до огляду його представником страховика.

У РАЗІ ВИКРАДЕННЯ ТЗ НЕОБХІДНО:
1. Негайно, як тільки стане відомо, повідомити про подію в Поліцію за телефоном 102 для фіксації факту події і здійснення слідчих заходів;
2. Отримати копію постанови про порушення кримінальної справи від Поліції, яку необхідно надати в страхову компанію;
3. Протягом одного робочого дня відвідати офіс страховика для написання заяви про настання страхового випадку.
 
Для отримання страхового відшкодування Страхувальник (довірена особа, Вигодонабувач) надає такі документи:

1. Письмова заява про настання страхової події від Страхувальника (протягом 24 годин з моменту настання страхового випадку);

2. Копія або оригінал Договору страхування (страхового свідоцтва, сертифіката, поліса);

3. Посвідчення водія особи, яка керувала ТЗ в момент ДТП;

4. Подорожній лист службового автомобіля (для юридичних осіб);

5. Документи, які підтверджують право Страхувальника (особи, яка має право керування) на володіння або користування застрахованим транспортним засобом (договір найму, оренди, лізингу, доручення тощо);

6. Документи компетентних органів, що підтверджують настання страхового випадку (копія постанови слідчих органів за результатами розслідування крадіжки ТЗ, довідка Поліції за фактом пошкодження автомобіля в результаті протиправних дій третіх осіб або крадіжки окремих частин, довідка органів пожежної служби за фактом пожежі або вибуху, довідка органів ДСНС України або гідрометеорологічного центру, яка підтверджує факт стихійного лиха);

7. Паспорт і копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера одержувача страхового відшкодування (для фізичних осіб);

8. Медичну довідку встановленої форми, або інший документ, який підтверджує відсутність в крові водія алкоголю (для водія, який керував застрахованим транспортним засобом в момент скоєння дорожньо-транспортної пригоди) - якщо такий документ складався;

9. Документ про правонаступництво для спадкоємців;

10. Акт огляду пошкодженого транспортного засобу, складеного уповноваженим представником страховика в присутності Страхувальника;

11. У разі настання страхового випадку за межами України (якщо це передбачено Договором страхування) - фотографії пошкоджень ТЗ;

12. Акт автотоварознавчої експертизи або калькуляції (рахунки, замовлення-наряду тощо) вартості відновлювального ремонту, який складений сертифікованим сервісним центром (станцією технічного обслуговування), що має право здійснювати відновлювальний ремонт автотранспорту;

13. Рішення суду, яке вступило в силу (в разі необхідності) щодо обставин страхового випадку, розміру заподіяної шкоди та осіб, які винні в настанні страхового випадку.

Поліс КАСКО - судно

Інструкція для Страхувальника за договорами страхування КАСКО вітрильних, вітрильно-моторних і моторних яхт.

Просимо вивчити список випадків, що покриваються Вашим Договором страхування. Якщо станеться будь-яка подія або пригода з числа перерахованих у списку, Вам рекомендується:

1) негайно повідомити про аварію або подію в компетентні органи. В першу чергу Державну службу морського і річкового транспорту Украині. У разі неможливості звернення до Служби, просимо, звернутися до найближчого відділення Поліції або, якщо ви перебуваєте в прикордонній зоні - прикордонникам.

2) необхідно скласти Акт про транспортну пригоду (аварійний випадок) - інструкція зі складання додається до Договору страхування;

3) негайно сповістити одним з можливих способів страхову компанію. Необхідна наступна інформація: час і місце події, його опис, координати судна (як або яким чином можна зв'язатися з капітаном або уповноваженою членом екіпажу безпосередньо на самому судні), копія Акту про транспортну пригоду (аварійний випадок), можлива сума претензії / судового позову, як вона розрахована, чи заарештовано судно, якщо так, як зв'язатися з особами, які наклали арешт;

4) організувати всі можливі заходи для запобігання подальших збитків;

5) по можливості організувати сюрвей (оцінку) пошкодженого майна/місця події;

6) не визнавати відповідальності за будь-які події, при необхідності направлення будь-яких документів робити позначку «Без визнання відповідальності» або «Without prejudice to the liability»;

7) з'ясувати чи можуть будь-які треті особи бути винні у тому, що сталося, по можливості, організувати збір документів, що підтверджують їх відповідальність, направити їм лист / факс з повідомленням, що вони є відповідальними за збитки («You are holding them liable или Responsible»);

8) зібрати всі можливі свідчення того, що сталося, включаючи копії всіх судових журналів за відповідні дні, рапорти членів команди, копії морського протесту і листів протесту, фотографії та відео, свідоцтва третіх осіб;

9) якщо судно заарештовано, негайно звернутися в нашу страхову компанію про організацію видачі гарантії. В інформації до нас слід вказати причини арешту, координати агентів і сторони, що наклала арешт, суму необхідної гарантії. Якщо протилежна сторона вже направила свій варіант тексту гарантії, необхідно передати його нам, якщо немає - терміново запросити цей текст, позначивши свій факс / телекс «Without prejudice to the liability».

Інші важливі моменти, пов'язані зі страхуванням КАСКО:

1) Переписка. Все листування по претензійних питань повинну вестися через Страхову компанію, куди необхідно направляти копії найбільш важливих документів.

2) Документація. Копії Договору страхування та Правил страхування повинні бути на борту кожного судна. В офісі необхідно зберігати всі оригінали, причому Договору страхування слід зберігати не менше 5 років.

3) Огляди Судна Страховою компанією. Власник (капітан) судна повинен бути повідомлений про майбутній огляді і про те, як слід до нього підготуватися. За результатами огляду Страхова компанія виписує список виявлених недоліків з датами їх виправлення. До зазначених дат слід направити постатейний перелік вжитих заходів (довідки типу «всі недоліки усунуті» Страховою компанією не приймаються).

4) Клас судна. Будь-які зміни, що стосуються класу, в тому числі, будь-які події, внаслідок яких Регістр (Технічна комісія Вітрильної Федерації України, Комісія з обліку спортивних яхт Державного комітету молодіжної політики, спорту і туризму України) може зробити будь-які рекомендації, повинні доводитися до відома Страховий компанії.

5) Зміни. Страхова компанія може змінити умови страхування або взагалі анулювати його, якщо зміниться будь-яка з важливих характеристик судна: найменування власника (включаючи формальну зміну найменування), в тому числі, при продажу судна, клас судна (включаючи внесення рекомендацій Регістром Технічною комісією), тоннаж і т.п. Про всі подібні факти слід повідомляти Страхову компанію.

Поліс ПОДОРОЖ

У разі виникнення екстреної ситуації: при настанні нещасного випадку або раптового захворювання необхідно звернутися до служби ASSISTANCE або диспетчером за телефонами, вказаними у Вашому Договорі страхування, оператори організують всю необхідну медичну або іншу допомогу.

SAVITAR GROUP - наш Представник, який надасть необхідні консультації, викличе лікаря, організує госпіталізацію і т.д. В цьому випадку Вам не доведеться нічого оплачувати самостійно. Оплата за надану медичну допомогу (послуги) Застрахованій особі, пов'язану зі страховим випадком, здійснюється Представником Страховика безпосередньо на рахунок медичного закладу, котрий надав цю медичну допомогу (послуги) за згодою Страховика.

У разі самостійної оплати лікування Застрахованою особою витрати, пов'язані із страховим випадком, відшкодовуються за згодою Страховика безпосередньо Застрахованій особі після розгляду документів, що підтверджують факт настання страхового випадку.

Поліс Нерухомість

1. Вжийте всі можливі заходи щодо запобігання або зменшення збитків і з порятунку застрахованого майна, якщо це представляється можливим.
 
2. Заявіть про подію в державні органи, до компетенції яких входить розслідування події, що сталася, для прийняття необхідних заходів і підтвердження факту страхового випадку.
 
При пожежі, ударі блискавки, вибуху побутового газу, що споживається для побутових цілей, повідомити в ДСНС України (тел. 101), якщо пожежа сталася в разі підпалу, додатково повідомте в МВС (тел. 102).
При пошкодженні водою з водопровідних, каналізаційних, опалювальних та протипожежних систем повідомте в диспетчерську керуючої компанії або іншої, що виконує функції ЖЕК, або аварійну службу, що має дозвіл на здійснення даної діяльності.
При злочинних діях третіх осіб, повідомте в МВС (тел. 102).
При крадіжці зі зломом, грабежі повідомте в МВС (тел. 102).

3. Збережіть пошкоджене майно в тому вигляді, в якому воно опинилося після страхового випадку. Зміна картини збитку допустима, якщо це диктується міркуваннями безпеки або з письмової згоди страхової компанії або після закінчення двох тижнів після повідомлення її про отриманий збиток.

4. Не пізніше 24-х годин починаючи з моменту, коли ви дізналися про збиток, сповістіть про це страхову компанію в письмовій формі (факсимільним зв'язком, рекомендованим листом, за допомогою кур'єра і т. п.).

5. Надайте страховій компанії або її представнику можливість проводити огляд або обстеження пошкодженого майна, розслідування відносно причин і розміру збитку, брати участь в заходах щодо зменшення збитку і порятунку застрахованого майна.

6. На вимогу страхової компанії повідомте їй в письмовому вигляді всю інформацію, необхідну для судження про страховий випадок і розмір пошкоджень або факт загибелі застрахованого майна.
 
7. Надайте страховій компанії пакет документів, необхідних для прийняття рішення про виплату страхового відшкодування. Деталі знаходяться у Вашому страховому полісі.

Полис Добровільне медичне страхування

ДІЇ ЗАСТРАХОВАНОЇ ОСОБИ ПРИ НАСТАННІ СТРАХОВОГО ВИПАДКУ

1. Застрахована особа зобов'язана при погіршенні медичного стану (гостре захворювання або загострення хронічного захворювання) або при виникненні ситуації, що вимагає надання медичної допомоги (послуг) звернутися безпосередньо:

до лікаря-координатора Асістансу "СОС Сервіс Україна"
цілодобово за телефонами:
0 800-501-341 - безкоштовно зі стаціонарних телефонів в межах України;
(044) 230-84-97;
097 149-55-99 - для організації швидкої (невідкладної) медичної допомоги.

2. Повідомити лікарю-координатору наступну інформацію:
своє прізвище, ім'я, по батькові;
номер Договору страхування (сервісної страхової медичної карти)
причину звернення (скарги, проблеми зі здоров'ям);
контактний телефон;
місцезнаходження, з обов'язковим зазначенням № під'їзду, поверху і коду парадного.

3. При неможливості самостійного звернення до Страховика (Асістансу) це повинен зробити уповноважений представник (довірена особа, родич) Застрахованої особи при першій нагоді.

4. Лікар-координатор вирішує всі питання, пов'язані з організацією надання медичної допомоги (послуг) Застрахованій особі в закладах охорони здоров'я з урахуванням патології захворювання і медикаментозним забезпеченням за рахунок страхової компанії в межах страхової суми (ліміту відповідальності) за Договором та Програмою страхування.

5. Після закінчення лікування Застрахованої особи всі взаєморозрахунки Страховик проводить із закладом охорони здоров'я, страхова виплата здійснюється Страховиком шляхом оплати вартості наданої платної медичної допомоги (послуг) Застрахованій особі на підставі наданих документів і відповідно до умов укладених з ними договорів.

6. Якщо Застрахована особа звернулася до медичного закладу, не передбаченого договором страхування, вона повинна обґрунтувати письмово причину звернення до даного медичного закладу (заяву) і узгодити із Страховиком: медичний заклад, перелік медичної допомоги (послуг), розмір страхової виплати, термін лікування тощо . В цьому випадку Застрахована особа самостійно сплачує вартість отриманої нею медичної допомоги (послуг) за власний рахунок, після чого надає Страховику письмову Заяву на страхову виплату та нижчезазначені документи, що підтверджують факт отримання медичної допомоги (послуг). В даному випадку Страховик здійснює виплату страхової суми (її частини) безпосередньо Застрахованій особі в безготівковій формі на його особистий рахунок або готівкою через касу Страховика.

7. Розмір страхової виплати розраховується, виходячи з розміру доцільних і економічно обгрунтованих витрат на лікування і в межах лімітів страхової суми для Застрахованої особи.

8. Документи, що підтверджують факт настання страхового випадку:
8.1. Виписка з медичної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого (форма № 027 / о) або епікриз з історії хвороби стаціонарного хворого, документи завірені підписом і особистою печаткою лікаря і печаткою закладу охорони здоров'я.
8.2. Копія листка непрацездатності та / або копія листка лікарських призначень (форма № 003-4 / о), завірені печаткою відділу кадрів підприємства.
8.3. Документ, що підтверджує порядок госпіталізації: бригадою швидкої медичної допомоги - ксерокопія супровідного листа станції швидкої допомоги (форма № 114 / о), при самостійному зверненні - ксерокопія акту самостійного звернення, завірена підписом і особистою печаткою лікаря; в плановому порядку - напрямок на планову госпіталізацію.
8.4. Квитанція до прибуткового касового ордеру (рахунок-фактура, акт виконаних робіт) закладу охорони здоров'я ыз розрахунком фактичної вартості наданої медичної допомоги (послуг) та / або медикаментозного забезпечення проведеного амбулаторно-поліклінічного чи стаціонарного лікування.
8.5. Касові (фіскальні) і товарні чеки, накладні з аптеки, завірених підписом фармацевта і печаткою аптеки, в яких вказані назва медикаментів і виробів медичного призначення, форма випуску, кількість, вартість.
8.6. При необхідності, інші документи на вимогу Страховика.

9. У разі придбання лікарських засобів у фізичних осіб (суб'єктів підприємницької діяльності) Застрахованій необхідно надати страховику копію свідоцтва про сплату податку та свідоцтва про державну реєстрацію. В іншому випадку страхову виплату Застрахованій особі буде здійснено за вирахуванням прибуткового податку із заявленою на виплату суми.

10. Всі вищевказані документи, необхідні для прийняття рішення про страхову виплату, необхідно надати страховикові протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів з моменту закінчення лікування.

Поліс Нещасний випадок

ЯКЩО ВИ ЗАСТРАХОВАНІ: ЩО РОБИТИ ПРИ НАСТАННІ НЕЩАСНОГО ВИПАДКУ?

У разі настання події, яка може бути кваліфікована, як страховий випадок, Страхувальник або Застрахована особа / Вигодонабувач зобов'язані:

1. Негайно організувати надання первинної медичної допомоги Застрахованій особі, життю і / або здоров'ю якою заподіяно шкоду внаслідок нещасного випадку. У разі необхідності викликати швидку медичну допомогу;

2. У разі необхідності, в найкоротший термін після настання вказаної події, повідомити про подію у відповідні компетентні державні органи (органи Міністерства внутрішніх справ, Міністерства з надзвичайних ситуацій і ін.) і викликати на місце події їх представників, дочекатися і отримати від них документи, які підтверджують факт настання, час і обставини події;

3. Повідомити Страховика (0 800 305 800 Страхова компанія "ЕТАЛОН") про настання страхового випадку протягом двох робочих днів, коли в них з'явиться можливість це зробити, будь-яким способом, що дозволяє об'єктивно зафіксувати факт повідомлення і коротко описати обставини події і характер шкоди (час, місце, причини події, характер і ступінь тяжкості отриманої Застрахованою особою шкоди);

4. Страхувальник повинен забезпечити участь Страховика у з'ясуванні причин настання та наслідків нещасного випадку.

ДОКУМЕНТИ, НЕОБХІДНІ ДЛЯ РОЗГЛЯДУ ПИТАННЯ ПРО ВИПЛАТУ.

1. Письмова Заява на страхову виплату; заповнюючи заяву, при відсутності у Вас інформації, необхідної для відповіді на питання, обов'язково вкажіть: "немає інформації" або "невідомо". Якщо після відповіді залишаються вільні місця, поставте прочерк;

2. Договір страхування;

3. Документ, що засвідчує особу одержувача страхової виплати;

4. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера одержувача страхової виплати;

5. Акт про нещасний випадок (форма Н-1);

6. Документи, що підтверджують факт настання страхового випадку: виписка з історії хвороби, довідка закладу охорони здоров'я встановленої форми, із зазначенням місця та часу настання нещасного випадку, дати і часу звернення до медичного закладу, діагнозу і характеру травми, опису події, що призвів до настання нещасного випадку, а також висновок про наявність алкогольного, токсичного або наркотичного сп'яніння у Застрахованої особи в момент нещасного випадку; листок непрацездатності або довідка закладу охорони здоров'я встановленої форми; довідка відповідної установи, визначеного чинним законодавством про встановлення групи інвалідності; документ відповідного компетентного державного органу (органи Міністерства внутрішніх справ, Міністерства з надзвичайних ситуацій і т.п.) про факт та обставини настання нещасного випадку в разі, якщо представник зазначеного компетентного органу був викликаний на місце події і т.п .;

7. При настанні страхового випадку під час дорожньо-транспортної пригоди необхідно додатково надати: копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (технічний паспорт), копію посвідчення водія, який керував транспортним засобом у момент ДТП, довідку поліції про обставини ДТП з визначенням учасників та постраждалих осіб;

8. Свідоцтво про смерть Застрахованої особи із зазначенням причини смерті;

9. Нотаріально завірена копія свідоцтва про право на спадщину, оформлену відповідно до чинного законодавства України із зазначенням ступеня споріднення спадкоємця (спадкоємців) - в разі, якщо одержувачем страхової виплати є спадкоємець (спадкоємці);

10. При необхідності, інші документи, що стосуються факту, причин та / або обставин настання страхової події, на письмовий запит Страховика.

УВАГА! Всі документи повинні бути оформлені згідно встановленого законодавством порядку.

Страхову виплату за умовами Договору добровільного страхування від нещасних випадків отримує Застрахована особа або її Вигодонабувач, визначений у договорі страхування. У разі смерті застрахованої особи внаслідок нещасного випадку страхову виплату отримає Вигодонабувач, визначений у договорі страхування. Якщо Вигодонабувач у договорі страхування не визначений, то в разі смерті Застрахованої особи від нещасного випадку страхову виплату отримають її спадкоємці за законом.

Поліс Агроризики

1. Вжийте всіх можливих заходів щодо запобігання або зменшення збитків і щодо порятунку застрахованого майна, якщо це є можливим.

2. Заявіть про подію в державні органи, до компетенції яких входить розслідування події, що сталася, для прийняття необхідних заходів і підтвердження факту страхового випадку.
 
3. Не пізніше 24-х годин починаючи з моменту, коли ви дізналися про збиток, сповістіть про це страхову компанію в письмовій формі (факсимільним зв'язком, рекомендованим листом, за допомогою кур'єра і т. п.).
 
4. Збережіть пошкоджене майно в тому вигляді, в якому воно опинилося після страхового випадку. Зміна картини збитку допустима, якщо це диктується міркуваннями безпеки або з письмової згоди страхової компанії.
 
5. Надайте страховій компанії або її представнику можливість проводити огляд або обстеження пошкодженого майна, розслідування відносно причин і розміру збитку, брати участь в заходах щодо зменшення збитку і порятунку застрахованого майна.
 
6. На вимогу страхової компанії повідомте їй в письмовому вигляді всю інформацію, необхідну для судження про страховий випадок і розмір пошкоджень або факт загибелі застрахованого майна.
 
7. Надайте страховій компанії пакет документів, необхідних для прийняття рішення про виплату страхового відшкодування. Деталі знаходяться у Вашому страховому полісі.

Новини компанії

17.03.2021
Повідомлення про чергові загальні збори акціонерів
детальніше >>

22.04.2020
Особлива інформація емітента
детальніше >>

21.04.2020
Особлива інформація емітента
детальніше >>

17.03.2020
Особлива інформація про емітента
детальніше >>

17.03.2020
Рішення Загальних зборів акціонерів
детальніше >>

Контакти
"Гарант-Система"